تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۵۷۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انگيزه خوبي براي حضور در مسابقات آسيايي داريم
فركي: الجيش يكي از تيم‌هاي خوب قطر است
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: اميدواريم كه بتوانيم در ليگ قهرمانان آسيا عملكرد قابل قبولي را ارايه دهيم و شرايط هم كه فراهم شد خودمان را به عنوان يكي از تيم‌هاي راه‌يافته به مرحله بعد ببينيم.

حسين فركي اظهار كرد: بعد از استراحتي كه پس از ديدار با نفت تهران به بازيكنان‌مان داديم، از روز گذشته تمرينات‌مان را آغاز كرده‌ايم و خوشحالم كه بازيكنانم با انرژي، با انگيزه و شاداب تمرين مي‌كنند.

وي افزود: بازيكنانم انگيزه خوبي براي حضور در بازي‌هاي آسيايي دارند. آن‌ها براي به دست آوردن اين سهميه زحمت كشيدند و احساس مي‌كنم در اين رقابت‌ها تجربه خوبي را كسب خواهند كرد.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به اين سوال كه آيا تيم الجيش قطر، اولين حريفتان در ليگ قهرمانان آسيا را آناليز كرده‌ايد؟ گفت: در حال حاضر در حال آناليز اين تيم هستيم. ما از مدت‌ها پيش اين كار را شروع كرده‌ايم و آن چه اكنون پيش روي ما است، دو بازي مقابل النفاف و القادسيه است كه اين ديدارها را به ترتيب 5 بر يك و 3 بر صفر برده است. اين تيم فردا آخرين بازي خود را در ليگ قطر برگزار مي‌كند كه اين ديدار را هم آناليز مي‌كنيم.

وي بيان كرد: درمجموع مي‌توانم بگويم هيچ تيمي در هيچ گروهي آسان نيست. به نظر من الجيش تيم بسيار خوبي است و در حال حاضر در ليگ قطر با 36 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد كه اين نشان مي‌دهد اين تيم مي‌تواند نماينده خوبي براي قطر باشد. به هر حال ما هم تيم خوبي داريم و اميدوار هستيم بازي در خانه حريف همراه با ارايه بازي خوب و نتيجه رقم بخورد و بتوانيم در ادامه هم بيشتر خودمان را آماده كنيم.

فركي درخصوص شرايط آمادگي بازيكنانش بيان كرد: پادواني هفته گذشته مصدوم شد كه البته در حال حاضر بهتر است. همچنين چاوز ديگر بازيكن برزيلي‌مان از ناحيه آشيل پا مشكل داشت كه او هم بهتر است. پريرا هم در بازي با نفت تهران از ناحيه‌اي كه قبلا دچار آسيب‌ديدگي شده بود، با درد مواجه شد كه مجبور شدم او را تعويض كنم و وضعيت نهايي او در ادامه مشخص مي‌شود.

وي افزود: قطعا به اين بازيكنان احتياج داريم، چرا كه حريفان از چندين بازيكن خارجي از كشورهايي ازجمله كره، فرانسه و برزيل استفاده مي‌كنند. به هر حال بازيكنان خارجي‌مان مي‌توانند به ما بسيار كمك كنند. دركل مساله اصلي، سالم بودن و آمادگي صد درصدي اين بازيكنان است.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در ادامه در پاسخ به اين سوال كه از ديگر رقباي‌تان تا چه اندازه شناخت داريد؟ عنوان كرد: بنيادكار ازبكستان و الفتح عربستان را هم آناليز كرده‌ايم و نزديك به 14، 15 بازي اين تيم‌ها را جسته گريخته ديده‌ايم. اكنون هم منتظر هستيم تا حضورشان را در جام باشگاه‌هاي آسيا ببينيم تا بتوانيم آناليز دقيق‌مان را انجام دهيم. به هر حال با آغاز بازي‌هاي آسيايي مي‌توان به اطلاعات واقعي دست پيدا كرد.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه هدف فولاد از حضور در ليگ قهرمانان آسيا چيست؟ گفت: براي دومين بار است كه فولاد حضور در اين مسابقات را تجربه مي‌كند. چند سالي هم است كه نمايندگان ايران در بازي‌هاي آسيايي نتايج خيلي خوبي را به دست نياورده‌اند و نتوانسته‌ايم به آن‌چه شايسته است، دست پيدا كنيم. اكنون تيم ما نسبت به ساير نمايندگان ايران كم‌تجربه است ولي درمجموع اميدواريم كه بتوانيم در اين مسابقات عملكرد قابل قبولي را ارايه دهيم و شرايط هم كه فراهم شد خودمان را به عنوان يكي از تيم‌هاي راه‌يافته به مرحله بعد ببينيم. ما تمام تلاش‌مان را در اين زمينه مي‌كنيم.

فركي درخصوص نظر باقري‌نيا مبني بر اين‌كه "جواني تيم فولاد خيلي عامل بازدارنده‌اي براي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا نيست" گفت: از باقري‌نيا كه از دوستان خوب من است و هميشه نسبت به من و فولاد لطف داشته است، تشكر مي‌كنم. به هر حال طبيعي است كه ما تمام تجربه‌مان را به كار مي‌گيريم و شك نكنيد يكدل و با انگيزه بودن‌مان به ما بسيار كمك مي‌كند. البته اگر بخواهيم فوتبالي به اين موضوع نگاه كنيم و به سابقه‌مان توجه كنيم، به هر حال ما در اين بخش كم‌تجربه هستيم ولي تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم تا نماينده خوبي براي كشور و استان‌مان باشيم.

وي افزود: تفكر كادر فني و باتوجه به اين‌كه ما در خدمت خداداد، سجادي، دارستاني، سعداوي، كورش بختياري‌زاده و ابن‌قاسم هستيم كه همگي فوتبالي هستند، به ما كمك مي‌كند. دهكردي هم در راس باشگاه است كه او هم فوتبالي است و مي‌تواند به ما كمك ‌كند. به هر حال اين تفكرات به هر تيمي كمك خواهد كرد.

تيم فوتبال فولادخوزستان در دومين حضور خود در ليگ قهرمانان آسيا با تيم‌هاي الجيش قطر، الفتح عربستان و بنيادكار ازبكستان هم‌گروه است و در اولين ديدار خود در اين رقابت‌ها ششم اسفندماه در قطر به مصاف الجيش مي‌رود. تيم فولادخوزستان براي برگزاري اين ديدار، شنبه آينده راهي قطر مي‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار