تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۷۳۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی خوزستان در بازگشت زوار اربعین
رییس پلیس راه خوزستان گفت: به منظور حفظ امنیت راه‌ها هنگام بازگشت زائران به کشور، تردد کامیون‌ها و تریلرها در مسیرهای اهواز-شلمچه و اهواز- چذابه تا 25 آذرماه ممنوع اعلام شد.

سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: برای کنترل و مهار موج سفرهای بازگشت زائران پس از ایام اربعین، نیروهای پلیس راه خوزستان در آماده‌باش کامل هستند؛ در این راستا 81 تیم گشتی با تجهیزات کامل در مسیرهای مختلف تردد زائران و همچنین بیش از 460 نیروی سازمان‌دهی شده در نقاط مختلف مستقر شده‌اند.

وی با بیان این‌که هماهنگی‌های لازم با سازمان‌ها و دستگاه‌های همکار در کنترل راه‌ها انجام شده است، افزود: واحدهای امدادی نیز به صورت گسترده در مرزها و مسیرهای تردد حضور دارند و در مجموع همه سازوکارهای لازم برای این‌که موج برگشت زائران به کشور، به خوبی مدیریت شود و امنیت راه‌ها ارتقا یابد، فراهم شده است.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: علاوه بر اعمال محدودیت در تردد کامیون‌ها و تریلرها در مسیرهای اهواز به شلمچه و چذابه و برعکس، تردد اتوبوس‌های حامل زائران کربلا، از سمت اهواز به طرف دهدز و ایذه، به واسطه وقوع تصادفاتی در سال‌های گذشته در این مسیرها، ممنوع اعلام شده است.

قدرتی اظهار کرد: زائران می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و از مسیرهای اهواز – اندیمشک و خرم‌آباد – الیگودرز تردد کنند.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به این‌که مسیر سوسنگرد به طرف چذابه، کم‌عرض و دوطرفه است، رانندگان هنگام تردد باید صبر و حوصله بیشتری از خود نشان داده و تاخیر در رسیدن به مقصد را با سرعت زیاد جبران نکنند.

رییس پلیس راه خوزستان همچنین توصیه کرد: از حمل مسافر با وانت جدا پرهیز شود تا شاهد بازگشت مطلوب زائران به مقصدشان باشیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: اهواز ، شلمچه ، چزابه ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار