تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۹۴۴۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشنهاد سلحشور؛ نامگذاری پتروشیمی مارون بنام شهرام محمدی
پیشنهاد سلحشور؛ نامگذاری پتروشیمی مارون بنام شهرام محمدیدکتر جمشید سلحشور عضو شورای اسلامی شهر اهواز با صدور پیام تسلیتی درگذشت شهرام محمدی کارگر فداکار ایذه ای را تسلیت گفت.

وی در این پیام خواستار نامگذاری پتروشیمی مارون بنام این جوان فداکار شد. متن پیام رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت شهادت گونه مرحوم مغفور شهرام محمدی را به خانواده آن بزرگوار، مردم غیور و مظلوم ایذه، مردم خوزستان سرفراز و ملت رشید و پرافتخار ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

مرحوم شهرام محمدی با ایثار و اهدای جان خود، جان بسیاری از کارکنان پتروشیمی مارون و اهالی ماهشهر را نجات داد.

امید است که مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این مرحوم به برکت ماه مبارک رمضان و اسوه تقوی و جوانمردی و گذشت و ایثار حضرت امام علی (ع) با شکوه هر چه تمامتر برگزار گردد تا همگان به وجود چنین جوان بختیاری دلاوری افتخار نمایند.

امیدوارم که خون پاک و مطهر این مرحوم عاملی برای رفع محرومیت و فقر از چهره شهرستان ایذه و توجه هرچه بیشتر مسئولین و دولتمردان به این مردم خداجو و ولایتمدار گردد.

اینجانب با اندوه فراوان پیشنهاد می نمایم که نام پتروشیمی مارون به پتروشیمی شهرام محمدی تغییر نماید تا نام و یاد ایشان هرگز از خاطره ها محو نگردد. روحش شاد و یادش گرامی باد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
1
7
ضمن تشکر از پیشنهاد دکتر سلحشور، امیدوارم این گذشت ها زود فراموش نشوند و همه ی ما فرزندان خود را برای گذشت و فداکاری آماده کنیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
0
متاسفانه فقط همینو یاد گرفتیم...نامگذاری...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
پیشنهاد خوبیه
ولی صرف نامگذاری نباشد بلکه آیندگان نیز باید این فداکاری را بدانند
:
:
:
آخرین اخبار