تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۹۶۴۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر:
تایید نهایی توافقنامه اتاق‌های خوزستان نیازمند زمان بیشتری است
رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر، تایید نهایی توافقنامه مشترک میان اتاق‌های خوزستان را نیازمند زمان بیشتری دانست.

سید احمد حسینی‌فر صبح امروز در جلسه مشترک اتاق‌های خوزستان در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر، این جلسه را مبارک و بسیار مثمرثمر خواند و اظهار کرد: امید است با برگزاری این جلسه، مقدمات توسعه اقتصاد خوزستان فراهم شود.

وی با تاکید بر موقعیت خاص خوزستان عنوان کرد: خوزستان پیش از یک قرن معین کل کشور بوده و جای افسوس دارد که با وجود داشتن رتبه دوم در صنعت، پایتخت نفت بودن و دسترسی آسان به بازارهای بین‌المللی حائز رتبه دوم در بیکاری باشد.

رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر، اتحاد سه اتاق بازرگانی خوزستان را زمینه‌ساز تحول در این استان دانست و گفت: لازمه ایجاد یک تحول، پرهیز از عمل کردن به صورت انحصاری و فردی است و پیشنهاد اتاق بازرگانی اهواز نیز به دلیل این بوده که از کار کردن جزیره‌ای اجتناب شود.

وی ادامه داد: بخش خصوصی با مشکلات بسیاری روبه‌رو است که اگر به صورت یک‌دست و متحد باشیم پیشروی امور برای رفع این مشکلات از مجرای دولت دست یافتنی‌تر و احقاق حقوق بخش خصوصی امکان‌پذیرتر خواهد بود.

حسینی‌فر با اشاره به پیش‌نویس توافقنامه میان سه اتاق بازرگانی خوزستان، این توافقنامه را نیاز به بررسی و پردازش بیشتر دانست و خواستار وقت بیشتری برای تایید نهایی آن شد.

وی تصریح کرد: برای تایید این توافقنامه یک هفته در نظر گرفته شده اما با توجه به اداره امور اتاق‌های بازرگانی به صورت شورایی، اتخاذ تصمیم آنی امری غیرعملی است.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در پایان بیان کرد: در مدت زمانی تعیین شده، کمیته و تیمی تشکیل می‌شود تا نسبت به موضوع به صورت حرفه‌ای تصمیم گیری کند تا خروجی بسیار خوبی داشته و آیین نامه‌ای حرفه‌ای تدوین شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار