تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۴۹۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ستاد انتخابات خوزستان:
204 هزار رای اولی در خوزستان پای صندوق‌ می‌روند
با مشارکت آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی برای حضور گسترده این تعداد اقداماتی انجام شده است / 2 هزار و 89 صندوق رأی در سراسر استان به صورت ثابت و سیار در روز انتخابات آماده اخذ رأی از هم‌استانی‌هایمان هستند و تمهیدات لازم برای تجهیز شعب و ثبت نام اعضای مستقر در حوزه‌ها انجام شده است.اعضای شعب اخذ رأی توسط هیئت‌های اجرایی انتخاب می‌شوند
رییس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان 204 هزار رأی اولی پای صندوق رای می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، حمید قناعتی گفت: با مشارکت آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی برای حضور گسترده این تعداد اقداماتی انجام شده است.

وی افزود: رأی اولی‌های استان علاقه مند و منتظر حضور در پای صندوق های رأی هستند.

قناعتی اظهار داشت: 2 هزار و 89 صندوق رأی در سراسر استان به صورت ثابت و سیار در روز انتخابات آماده اخذ رأی از هم‌استانی‌هایمان هستند و تمهیدات لازم برای تجهیز شعب و ثبت نام اعضای مستقر در حوزه‌ها انجام شده است.اعضای شعب اخذ رأی توسط هیئت‌های اجرایی انتخاب می‌شوند.

رییس ستاد انتخابات استان گفت: متولدین اسفند سال 1372 و ماقبل آن می‌توانند طبق ماده 27 قانون انتخابات سوم اسفندماه با در دست داشتن اصل شناسنامه آراء خود را به صندوق‌های رأی بریزند.

قناعتی با تاکید بر اخذ رأی فقط با شناسنامه گفت: در پادگان‌ها، زندان‌ها، بیمارستان‌ها و شرکت‌هایی که تجمع نیروی انسانی دارند صندوق‌های رأی سیار قرار داده می‌شود و در آن مکان‌ها نیز ارائه اصل شناسنامه الزامی است.

انتخابات مجلس نهم استان خوزستان
مطالب مرتبط
:
:
:
آخرین اخبار